Almost there

Halloj!

Ännu en dag lider mot sitt slut och jag har lite spännade saker att berätta för er. Igår fick jag hem mina visitkort, blev väldigt snygga tycker jag. Jag ska försöka få upp en bild på dem senare. Idag har jag handlat in det sista sakerna som saknades och nu är äntligen alla arrangemang kompletta! Ska bli så roligt att äntligen få sätta igång med marknaderna, med start nu på söndag på Gränby centrum. Jag håller på att kolla runt på datum och så för julmarknader här i trakten också. Men det är svårt att tajma allt eftersom jag jobbar på sidan om allt.

Minst en bild på ett arrangemang kommer upp ikväll, så kika in lite senare igen! Och glöm inte att kommentera, vill höra respons från Er!

Kram
Jossan


Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Så kul med visitkort! =)

2011-11-16 @ 19:32:58
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0