Äntligen

Efter några timmars pysslande har vi äntligen lyckats skapa några arrangemang. Jag och min syster har även fått nya ideér och jag behöver köpa in lite saker för att komplitera då det saknades färg osv på gruset. Men nu känns det verkligen att företaget har kommit igång och jag bara längtar tills Gränby marknaden den 20 november!

Bjuder på två bilder efter dagens skapande:

  

Jag kommer förhoppningsvis kunna lägga upp lite fler bilder imorgon, så håll utkik. Och glöm inte att lämna en kommentar också!

God natt, kom ihåg att imorgon är en ny dag!

Jossan 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Hej,



Fina ljusfat du gjort! Behövs verkligen nu i höstmörkret =)



Ha en fin kväll,

Jenny

2011-11-09 @ 20:48:15
URL: http://hemtrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0