Fredagskväll!

Hej!

Äntligen fredag! Var iväg till Ett litet rum idag och handlade lite till för att få till fina arrangemang. Känner mig jätteinspirerad vilket värkar ha smittat av sig på min bror som börjat komma med förslag på ljusarrangemang. :) Idag är det bara jag och min bror hemma, så vi ska se till att ha lite fredagsmys med film och hans nya stora intresse Idol. Men om jag får lite tid över och hinner fixa arrangemang så dyker det upp bilder.

Hoppas om inte annat att få upp fler bilder i morgon efter jobbet. Men jobbar mitt 12 timmars pass i morgon så får se hur pigg och inspirerad jag är när jag kommer hem. :)

Dessutom börjar det närma sig för första marknaden som jag ska vara med på. Den är på Gränby Centrum, jag har fått söndagen den 20/11 som min dag att delta. Marknaden är 12-16. Om det är någon som har lust får ni gärna besöka mig där och då kanske jag har med mig lite förstärkning! :)

Hörs snart igen! Ha en trevlig fredagskväll! :)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0