Gränby marknaden

Hej!

Det var kul att träffa mycket trevligt folk på marknaden på Gränby Centrum. :) Var väldigt trött efter marknaden och tackar den räddande ängeln Sofie för hjälpen med skjuts och att packa upp/ner allt samt att hon var med under marknaden! Jag ser framemot att komma ut på julmarknader och sälja. Har inte bokat in alla marknader ännu men hoppas på att vi ska komma fram till vilka marknader vi ska vara med på i slutet av veckan. Jag säger vi för att troligtvis kommer min syster eller Sofie vara med och hjälpa mig under marknaderna. Men har just bokat plats på Östhammars skyltsöndag som är nu på söndag 27/11 mellan klockan 15-19. Ni är välkomna att komma förbi då, brukar vara mysigt med skyltsöndagar. Dessutom ska jag nu snart sätta mig och gå igenom vad jag ska ha med på UF-marknaden som skolan annordnar imorgon samtidigt som vi har öppet hus mellan 18-20. Det är på Stora Torget i Uppsala antingen utomhus eller i Thoren Business Schools lokaler. Eftersom jag åker buss kommer jag inte få med allt utan måste välja vad jag ska ta med. Lämna gärna förslag på vad ni helst skulle vilja se. :)

Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0