Måndag kväll

I morgon går jag i skolan igen, har dessutom ett hål på ca 4 timmar som jag tänkte ta och utnyttja till att köpa in de allra sista sakerna som behövs för att kunna göra klart arrangemangen. Det är mest små grejer och en hel del grus som ska köpas in för att få klart det sista. Eftersom ideérna är klara men materialet saknas kommer det gå fort att få ihop arrangemangen bara det är inhandlat. Så jag törs nästan lova att det kommer ett gäng bilder i morgon kväll. Vill inte lägga upp bilder på halvklara arrangemang. Ska bli spännande så åter igen ha lite tålamod.

Vi hörs i morgon kväll, troligtvis med ett gäng bilder som jag gärna vill ha lite kommentarer på. :)

Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0